(:

hej! Nu har jag inte bloggat på aslänge, sorry för det! Men ja. Jag har haft ganska fullt upp! (:

Har varit folk här från falkenberg från fredag till söndag, och det va ganska fullt upp. Dom hade med sig en valp med som vi va tvugna att gå ut med typ stup i kvarten... 

Sen igår va jag hos tandläkaren i borås, sen lite shopping, sen till linnea och där sov jag över tills idag (: Sandra va också där! :D

Nu är jag hemma, pappa har satt upp dörrarna till min garderob, men tydligen måste jag krypa in där sen och typ skruva fast nått från insidan :S får se hur det går x)

jaaa, jag vill fixa min design till min blogg, jag VILL! Men jag har absolut ingen aning om vem som kan och har tid att hjälpa mig! :( Så det blir nog inget med det på ett tag :(

jao. Och nu funkar min mic med! :D Köpte kabel igår i borås! (: Och så shoppade jag lite saker. Typ rouge, några linnen, en lång t-shirt och ett pas ASmjuka strumpbyxor :D fast jag ahr inte provat dom än så jag ska inte säga för mkt :P jaa.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :P

Pusshje <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0