.

Nu är det tre saker jag har kvar att göra.

1. Lucia imorron.
2. Musiktävling
3. So-inlämning.

(1) Måste kolla över låtarna till imorron, måste kunna början på alla verser, för det kan jag inte nu och helst så vill jag inte göra bort mig. Och fixa med vad jag ska ha på mig och lite sånt.
(2) Måste öva till musiktävlingen imorron, för just nu är jag inte särskillt nöjd med hur det låter. Kommer ta ett tag att öva in det, och det har jag nog inte ork med = det kommer gå dåligt. + att jag inte har något att ha på mig.
(3) So-inlämningen får vänta lite till, den skulle ha lämnats in för evigheter sedan, men den prioriteras inte direkt just nu.

Och allt jag vill är att bara gå och lägga mig och sova. Fast det har jag gjort med, i soffan, ända sedan jag kom hem kl 4 typ. Och ändå är jag nästan mer trött än när jag kom hem.

Och jag håller på att bli sjuk tror jag. Och mina linser cp-ar.

Och gash vad jag gnäller!

Och nästa vecka är min kalender TOM!

Detta är det sista, varför inte då rycka upp mig och göra det bästa av det? Jag får försöka peppa mig själv nu, för jag MÅSTE öva. Bara ikväll, sen är det över.

Men det kommer nog gå bra, hoppas jag. Bara min röst håller hela dagen imorron. Håll tummarna för mig!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0