(:

Nu håller pappa på med taklisterna, sen nääästan allt färdigt! :D

Nu ska jag gå och städa i mitt rum här uppe, så att jag kan flytta ner sängen sen. Sen blir det kanske till att fixa rullgardinerna om vi har nått tyg, vi får se! :D

gash, det känns inte som om det här händer. Jag har väntat så länge och nu känns det som om allting händer på en gång! :P Men det kommer bli jättebra! :D

Det förändrar faktiskt ganska mkt för mig. Nu kommer jag kunna sjunga vad jag vill, när jag vill och hur högt jag vill, utan att någon ber mig hålla tyst! x) Jag kan spela gitarr när som helst, och slippa m&p när jag vill. Kanske få lite lugn och ro och sluta stressa.

Ja, jag har väl en massa förväntningar antar jag, mest på mig själv, att nu ska jag förändras. Och jag hoppas att det blir så med! :P

Nu måste jag som sagt gå och fixa i mitt ''gamla rum'', haha kommer kännas sjukt att ha två rum ett tag nu framöver tills jag får en garderob och sånt där nere så jag akn flytta ner ordentligt :P

aja, nu måste jag gå, pusshej <3


your everywhere to me,
when I close my eyes
it's you I see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0