Christmas.

Hej! (:

Nu är julafton nästan över. Eller ja, det mesta av den iaf! :P

Först va vi hos mammas släkt, åt och kollade på kalle anka och fick paket, och sen hem och så kommer pappas släkt och så blir det ännumer paket och så mer julmat till kvällsmat (: (farmor fick mandeln i gröten i år ;D)

Jag är jätteglad, använder tex mitt laptopbord redan (: och sen har jag fått lite annat kul, men den allra bästa presenten i år är... ett mikrofonstativ och och mic från min farbror och kusik! :D En ASFIN, ASBRA mic! jag är jätteglad! :D Lääängtar tills jag kan koppla in den! :P

jaa. Just nu är jag nere här i mitt rum en sväng, ska hoppa i mjukiskläder hade jag tänkt, och sen upp igen, tar nog med gitarren (: får se vad som händer... alltid lika kul! :D

Allt känns bra just nu, det är bara en sak som skulle kunna vara bättre, men just nu så gör det mig inte det minsta! :P

haha, pappa och farbror har startat luftsaken-vaddennuheter i garaget, jag gissar på att dom ska pumpa upp luftmadrassen med den, haha x) latmaskar :P

Nu ska jag fixa lite saker, och sen umgås lite (:

Hoppas alla har en riktigt bra julafton! :D

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0