blä.

Så känner jag just nu. BLÄ.

Det känns inte som om det är jullov, det känns inte som om det har varit jul, det känns inte som om 2008 är slut på länge än, fastän jag vet att det är slut imorron.

2009 får gärna vänta ett tag till för min del. och jag kan inte skriva utropstecken.

Allt känns meningslöst just nu. Mamma säger att det inte händer någonting, och hon har rätt, för nu känns det som om jag har mkt att göra igen, sånt som jag MÅSTE göra, och då blir det oftast att jag sitter och inte gör någonting ist. Som nu.

Ja vet inte vart jag ska börja. Jag vet inte vart jag ska sluta. Men 2009 ska bli mitt år. Det bara måste bli det. Och då kan jag inte sitta här och deppa. Se till att fixa allt, så jag kan få lite lov sen. Riktigt lov. Med INGET jag måste göra.utropstecken.utropstecken.

det är frustrerande att utropstecknet inte funkar, tur att det funkar på min egna.utropstecken.

aah, störande. Men nu har jag saker att göra,

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0