600 inlägg! :D

Såg det nyss, har skrivit 600 inlägg här nu! :D

Fast nu blir det ju 601. men sak samma! :D

Coolt ellerhur? :P

Idag försöker jag och mamma städa hela huset medans pappa jobbar, men det går lixom inte så bra. Det går seeegt! Om pappa hade varit hemma hade vi nog varit färdiga för länge sen, för det är typ alltid han som tar tag i allt, nu får vi knappt något gjort! xP

Fast jag har tvättat förnster och hjälpt mamma att sätta upp gardiner faktiskt. Och skrivit julkort! Nu funderar jag på att börja städa nere i källaren. Eller kanske ska jag duscha putte(min fågel). Han är faktiskt ganska snäll idag :P Han brukar inte vissla så mkt mest skrika men idag så visslade han lite :D ...då fick han chips! ;P

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Min garderob är inte heller färdig så jag får inte ta ner kläder än.. :/

Jaa, pappa kommer hem om typ 40 min... han kommer undra vad vi har gjort hela dagen, och ärligt talat så vet jag inte! x(

Nu ska jag göra massa saker, så att jag blir färdig och så att jag kan slappa sen! :D

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0