-

Idag vaknade jag runt 10. Gött att få sova, fast ändå jobbigt att känna att man har missat halva dagen när man vaknar.

Men ändå. Idag har jag bärt ner mer saker till mitt rum. De två gulliga tomtarna som jag vann på julmarknaden har fått flytta ner till var sitt fönster, och lite sånt. Fast mest har jag fixat här uppe tror jag. Packat in massa saker i skåpen (det är ganska proppfullt nu) och försökt att få bort alla kläder och saker överallt. För vi måste flytta ut endel och flytta in lite annat så att gästerna kan sova där i jul. :P

Jaa. Just nu är jag glad, fast seg (för att jag sov så länge), och snart ska jag byta om och dra till gympan. Avlutning idag, både skönt och tråkigt. Men nu är allt över typ iaf. Hjälpledaren va slut i tisadas, gympan idag, lucia är över och musiktävlingen avklarad, + att mitt rum är ganska färdigt (:

Det enda som är kvar nu är den där förbaskade So-saken, men jag SKA lämna in den och den ska vara så jädra bra så det inte gjorde något att den kom in sent (ok, så bra kommer den inte bli men ändå!). Sen är det bara skolavslutningen kvar, ska bli jättekul! :D Det är det enda jag har att oroa mig för nu. Det är so-n och skolavslutningen, resten går nog av sig självt! :P

Nu är klockan halv. Måste gå och byta om nu, så jag kanske kommer i tid för en gångs skull x). Det är iaf en sak som jag ska försöka ändra på! :P

Japp. Nu fick jag sms med! xP har typ inga pengar kvar btw :P men nu måste jag dra!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0