You'll always be in my heart

Nu är jag hemma igen. Hos linnea igår->idag, för vi skulle ju till ledarmötet idag, snällt att jag fick sova där så m&p slapp köra mej. (: Va kul x)

Jaa. Nu vet vi iaf att det är 3:orna eller 4:orna som jag och linnea får hjälpa, vet inte vilka än så det känns lite knepigt. Och ledarna är helt olika, så det blir hel omvändning om vi får byta sen. Aja, det viktigaste är att vi äldre i basen har fått en egen grupp och nu har vi alex som våran ledare, och yngre har frida. (!!) :D och så slipper vi träna med våra gamla gympabarn. (:

...

Såg en person på vägen hit ut igen förresten, och kom och tänka på en sak. Det är tre personer som har betytt extra mkt för mej, som jag inte har pratat med på väldigt länge, och som jag knapt ens känner längre, men jag när jag såg den här personen så kom jag på att jag verkligen saknar dom. Det är nog inte ens en chans att jag kommer ''få dom tillbaka'' , men ja. Så nu ble jag på sånt knasigt humör igen. blah, man ska inte tänka på vad man kunde ha haft. Men ja.

hum. :/

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0