Who am I?

JAg ahr ingen aning längre om vem jag är. Jag har en hårfrisyr som inte är ''jag'', det vet jag iaf. Och jag hatar alla mina kläder förutom mina mjukisbyxor och några linnen typ. Vilket man inte kan ha tex i skolan... 

Och sen, mitt hår är jätteslitet igen, fastän jag klippte av så mkt, och det var bara några veckor sen ju! :O Brukar inte klippa mej mer än varannan lr var tredje månad annars lixom, och det har aldrig varit såhär innan! Skulle behöva klippa av två cm till! Funderar på hur jag ska göra :/ ska jag försöka själv, eller ska ajg gå til frisören? Och isf vilken frisör? x/

Nu måste jag ut och hjälpa till för vi ska klippa våran mobärshäck., ganska mkt faktiskt för den är så gles. Aja, intressant värre(ironi btw), men nu måste jag gå ut och hjälpa till!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0