-

Skrev inget igår, för om jag hade gjort det så ahde det inte varit så kul att läsa ändå, och sen så orkade jag inte starta datan heller. Jag hatar min tandtällning. Jag har väntat på den i massa år, och visst den kanske är bra, men den ser hemsk ut. Får väl bara försöka vänja mej vid den antar jag.

Shoppade lite igår också och hittade endel kul faktiskt! brukar ju itne hitta så mkt men jag tror att jag har någonting att ha på mig på skolfotot nu, men jag är inte säker än. Vi får se. (:

Nu ska jag städa i mitt rum, medan datan laddar ner lite saker (: Planerar massa mys ikväll om jag kan få ordning i mitt rum! Ska göra om lite också så att det blir lite nytt med (: Fast jag får se. Måste få bort allt som ligger och skräpar först.

Får se om det blir nått idag med, folket verkar ju inte vara hemma, och dom som ska vara det svarar inte.. jahopp. Hoppas att nån typ ringer lr smsar snart! :P

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0