Things might go well

HEY! :D

sorry at tjag inte har skrivit på två dar, men ja somsagt så har vi kväll & helg-internet. Så nu kans jag skriva, men kommer nog itne kunna göra det ändå för jag kommer nog inte vara här ''hemma''. :P

HAr varit i gällstad idag och på loppis, hittade lite böcker, fyra muggar, en ljuslyckta, och lite mer :D Sen va vi i skoaffärn i gällstad med och så hittade jag ett par skoor! :D Har letat hela sommaren typ, och nnu har jag äntligen hittat! <3 Dom har typ 5 cm klack, och är iofs lite mörkgröna, men det är en fin mörkgrän färg! (: och så går dom att ha både nu när det är varmt och sen när det blir kallt! :D och både till leggings och byxor! :D Jag är nöjd! ^^

Nu ska jag nog sola lite, kanske spela lite gitarr, duscha och sen får jag se! :D

Och imorron blir det ledarmöte, är såååå nyfiken på vilken grupp vi får! xP och sen hur dom har delat upp oss ''stora'' i grupper, för det funkar inte som det är nu! ^^ jaa, det får jag veta imorron! :D

nu ska jag ut som sagt.. i min fina skoor! :D .. nej jag får nog ta av mig dom tror jag faktiskt xD

Pusshej <3333 8*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0