Starts to catch up on me..

Börjar fatta nu att skolan snart börjar igen, och ärligt talast vet jag inte om jag kommer klara hålla kvar allt jag jobbat upp nu över sommaren... Man kan både säga att jag har förändrats, och inte. Men jag kan falla tillbaka såå lätt. Och jag har ingen stil som ''passar''. Vill ha en ny garderob så att jag akn klara det här, känns som om det gamla jag sitter fast i kläderna... :/

nej det var inte det här jag skulle prata om eg. Nu vet jag iaf varför jag har mått så knasigt dom senaste dagarna, eller tja, jag borde väl ha väntat mig det? Nej, det var inte det jag skulle prata om heller ju! :P

Idag har jag målat i källaren! :D Så nu är färgen slut och det räckte precis! :P Jättegött! :) Imorron har jag inget att göra, borde städa rummet, har inte ens packat upp väskan sen i söndags än xP Nu är hp på iaf på stereon, så nu känner jag mig precis som hemma! <3 Blir HP-ffa/poa/3:an nu :)

Fast jag har faktiskt något jag kanske ska göra imorron, får se! :) sen funderar jag förresten på att ut och gå imorron eller nått. Behöver röra på mig, gympan börjar ju faktiskt snart! xP

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0