Solförmörkelse! :)

Mamma ringde och sa till mej att jag skulle gå ut och kolla på solen vid 11-tiden, och sen runt 11 ringde pappa och sa att jag skulle gå ut i garaget, och så sa han vart jag skulle gå och då hängde det en svets-skärm där! :) Den har jag suttit och kollat på solförmörkelsen igenom, hur coolt som helst! :D kort har jag tagit med, får se om det går att förstora upp för just nu ser det bara ut som en liiten prick, fan att jag itne har 70-300! >.< skulle köpt det i jnkpng! :(

aja, nu ska jag packa ner datan och allt annat och så ska jag ut och sola och vänta på mammsen och pappsen, så är jag färdig när dom kommer så kan vi åka! :D

Katten har jag fångat in och gett mat, så nu får hon stanna inne tills vi åker! Så slipper vi tiden det tar att fånga in henne sen :)

jaa, nu vill jag ut i solen så jag får skynda mej att packa! :P

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0