only I know who i can become

Har hur mkt som helst att berätta och skriva om. men jag vet inte var jag ska börja. Det blir bara för mkt och så kan ajg inte skriva om något alls.

Jag körde moppen hem från stugan igår. En sträng har gått av på pappas gitarr. Och jag glömde kabels till mp3n i stugan så nu kan ajg int lyssna på musiken i min stereo.

Jaag kan inte spela gitarr, inte lyssna på musik. Vad har jag gjort idag? Suttit vid tvn. nice >.<

Lite mysigt att det regnar faktiskt. Fast jag hade hellre varit i stugan.

JAg ger upp min nya bloggdesign snart, jag vet inte hur jag ska göra längre, men jag får väl ett ryck snart igen och fixar den.

Nu ska jag se om jag kan hitta ett program till min dator :)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0