Oförberedd skolfotografering!

I morses när vi kom till skolan sa alla att vi skulle ta skolfoto, men ingen trodde på det för det hade ju varit helt sjukt, ellerhur? Att man kommer till skolan en måndag och så ska man ha skolfoto? Till detta hör att vi hade idrott första lektionen så ingen hade smink och alla va trötta. Så vi frågade våran id-lärare, och vi SKULLE ta kort! Alla protesterade, men vad kunde vi göra?

Jättedåligt tycker jag, att man inte ens får reda på det en dag innan! Lärarna kunde väl ha ringt alla i helgen då? Helt sjukt, men vi tog väl korten sen iaf, och dom ska vi betala för, fast vi hann ju typ fixa oss lite iaf. Men ja. dåligt.

Och sen jag kom hem har jag hunnit med massor. Solat, vart ute och gått, duschat, börjat städa, poppat popcorn(brända xD) och lite mer (: Ganska nöjd faktiskt! :D

Nu ska jag städa klart, få bort allt från min säng s¨å kan jag vila lite sen, för jag får inte platts nu och jag har ont i helöa kroppen! xP

ja. pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0