Ny blogg? :/

Jag känner verkligen för att ändra min url-adress till bloggen, men det går ju inte! Så störande! :@ Isf måste man göra en ny och sen flytta alla inlägg, men blogg.se har ju som sagt ingen sådan funktion.

Jag har iofs gjort en ny bloggadress nu, fast jag vet inte om jag ens kommer börja skriva där... :/ Har skrivit här så länge nu ju, så det känns helt sjukt att bara lämna denna bloggen! <3 :(

Ett blankt papper. Så ska man berätta vem man är och börja skriva. Hitta stilen mm. Här skriver jag bara lixom, jag har redan förklarat ganska mkt. tycker jag. Så jag vet inte heller om jag orkar börja om igen. Dock vill jag ju ha en ny url.

Sen så tvekar jag lite, för jag vill gärna lägga ut min blogg-adress så att folk hittar till min blogg, men lixom allt jag har skrivit här lixom, det är ju som om att bara lägga allt på bordet sådär. Lite läskigt!

Jag vet inte om jag förklarar det rätt, men om massa jag känner skulle läsa här, så kommer dom läsa precis vad jag tänker, vad jag gör mm. Iofs är ju det som en blogg är till för från första början, men ändå. Jag vet inte. Det var däför jag gjorde en ny bloggadress för jag hittade en fin (och för att ''panka'' den) ;) men som sagt, om jag itne kommer på en lösning kommer den nog fortsätta vara som ett oskrivet papper.

ja. så var det med det.

kanske ska försöka mej på designbloggen lite ist? hum.. kanske går det bättre denna gången? (:

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0