if you only could press pause...

Jag vet inte. Jag vet ingenting. Jag vet itne hur jag ska göra, jag vet inte hur jag ska vara, jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag vet inte ens vem ajg är. Hum. hur ska detta gå?

Jag har förändrats. fast jag vet inte ens om det är ''jag''. just nu är jag no-makeup, myskläder& take it easy.

Jag är rädd att jag kommer dras tillbaka till hur jag var innan. och det vill jag verkligen inte! men jag antar att det är så det kommer bli. Jag kommer inte klara att vara mig själv. Jag känner det på mig. För jag är inte säker så här, jag behöver min mur. Jag vill inte bli stressad igen, alltid skynda, alltid vara nervös, alltid undra vad andra tycker, inte klara att vara mig själv.


Gash. märks det att jag e på knasigt humör? Jag vill verkligen inte vara h'r just nu. Jag vill vara ute i stugan och gå ut och spela gitarr på altanen i mörkret med bara levande ljus. det går för fort nu, jag har inte förstått att allt kommer komma tillbaka. jag är itne beredd!

If you only could press pause...


Nu måste jag gå ner och duscha. och sen måste jag bädda min säng och börja packa upp. Men ajg skjuter på det, för om jag packar upp så är det ju slutet. då bor jag ju här igen. Då är ju detta hemma, och det vill ajg inte för jag mår redan dåligt här. GAH

nej.

nu måste jag gå.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0