I know it means trouble

Dom senart två dagarna har jag inte gjort annat än att lata mig. Och det är inget jag njuter av precis.

Igår kollade jag på tv i soffan typ hela dagen från 9-23, och idag har jag snart kollat nästan hela sesong 1 av gossip girl (<3). Jag borde njuta, men det gör jag verkligen inte alls! Jag mår illa, känner mig sjuk, är allmännt deppig, har kort stubin(!), vill inte göra något, vill itne träffa någon och massa mer som jag inte orkar skriva ens. Men jag ska inte klaga, jag hade kunnat göra annat om jag hade velat, så varför väljer jag det här?

jag hoppas att det bara är en svacka, med i söndasg som djupaste grund...
I need to get up! ..but how?



I guess I understand now
that what I want only can bring trouble.
And if that will be my choice,
I know I'll have to be prepared.
But will I ever be?


xoxo
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0