I donno

Jaa. Upp går ner. nej, jag vet inte ens vad jag snackar om

Längsta dagen idag, och bara lektioner på minst 1 h, riktigt jobbigt!

Somnade nästan på son nu det sista. So är verkligen mitt sämsta ämne (efter idrott). Försökte läsa i biken, men tankarna flög bara iväg hela tiden. Så nu är jag på knasigt humör igen. Tänkarhumör.

japp. så va det med det! (:

Innan kom katten förresten för första gången och hoppade upp i min säng här hemma sen jag möblerade om för typ ett halvår sen! :D Hon gillar inte att sängen står mitt i rummet lixom, men ja, hon stack innan igen, men iaf! (:

Blev hemskt sugen på at baka nu, vet inte varför. Typ kladdkaka! Mums (: får se vad som händer!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0