Hjälp-funktionen.. (:

vet inte hur många hjälp-meddelanden jag har skickat iväg till blogg.se dom senaste dagarna, typ minst 5 iaf. Och visst blir man ganska glad när man får svar redan nästa dag!!? :D ...även om svaren inte direkt är vad man hade hoppats på! xP

Nu har jag iaf skickat ett aldeles nyss, och imorron hoppas jag på att få ett svar som löser mina problem, haha! x)

ja. nu är jag duschad iaf, men vad jag ska ta mej till med mitt rum vet jag inte. Får väl bara ta mej i kragen och snabbstäda lite nu då innan jag lägger mig antar jag! :P

Imorron ska jag lämna tillbaka mmina böcker, kanske låna nån ny... (:

sen är frågan om jag ska vara med på idrotten. antar att vi ska springa, och jag vet inte om jag vågar :S benhinnorna är bättre nu nämligen.. så jag vet itne. ska ju iaf ha med mig kläder och byta oim. lite onödigt, men närvaron räknas ju iaf! xP

ja. sen är det massa mer, men det ska jag itne tänka på för då blir jag mer stressad och hinner ingenting! xD

nu får jag slita mej ifr¨n datan en stund och försöka röjja min säng, hitta nått att ha på mej, och leta upp sakerna som jag behöver tills imorron! (:

hoppas det går fort! för sen kommer jag nog somna ganska snabbt tror jag ^^,

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0