Gash

Jag är velig jag. Jag har inte bestämt mig än. Beslutsångest är mitt mellannamn! x)

Har varit nere lite i ''mitt rum'' en stund nu, längtar som fan dit ner! :D Kommer bli helt underbart! Måste bara få allt att snabba på nu med! :P Vill ha det klart till jul / i början på våren! ^^ och såå hemskt mkt är det ju inte att göra eg., vi måste bara röjja bort allt & komma iväg och kolla på saker, så jag kan bestämma vad jag vill ha, för jag vet ju unjefär! :D

Va som sagt där nere, passade på att sjunga lite i hallen nu när det ekar så gött där! ;D Man hör jättebra (: Fast jag är hes nu typ och börjar få ont i halsen, varför är det så? :( Helt knasigt, för på alla lov har jag itne ont och sen när skolan börjar så får jag ont igen. aja.

Jaa. Nu ska jag fixa tills imorron. Inte så mkt men ändå. jaa, (:

Kul idag iaf (:

Jag är kluven just nu, vet varken ut eller in för tillfället, knepigt! Får nog sova på allt tror jag! xP

jaa. gash...


pusshej&godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0