förvirring

Hemma nu, hål nu i två timmar med lunchen inräknad, men det är go mat i skolan idag så jag drar nog ner om en timma tror jag. Allt blev hemsk förvirrat nu efter slöjden, så jag drog bara hem och så får vi se hur det blir när jag drar ner igen. ja. iaf. (: Slöjden gick väl bra. Läraren verkar bra, fast lite knepig. bra på lektionerna, knepig med betygen, tvärt emot ulla-britt. Hon var jättesträng på lektionerna, men gjorde man bara sitt bästa så fick man bra betyg, och det kvittade hur man uppförde sig på lektionerna! hum.

Antingen så kan jag gå ner och ta en dusch nu, eller så kan jag städa mitt rum. Både skulle va gött att få gjort, men ja vet inte om ajg orkar. Sitter med rispåsen på benen nu iaf, måste få inflamationen att gå över fort! Och i morse hade jag asont i halsen med, och har det fortfarande, så det måste också fixas! >.< Varför blir det alltid såhär? :(

jaa. kommer det fortsätta neråt nu, eller kommer det en uppförsbacke snart?... Jag hoppas på det senare iaf ;D

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0