Första dagen

Jahopp. då var första dagen avklarad. Gick väl bra, men det känns lite konstigt nu i efterhand. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mej precis.

Tydligen får vi inte ha kvar våran lilla grupp i franskan (vi va 8 pers förra terminen) för vi ska vara på tranäng, massa lektioner där i år! Och idrotten först på morronen på måndagar också! jaja. Måndagar och fradagar.. det betyder att jag kommer ''gympa'' varje dag. Och hjälpledare räknas dårå.

Jaa, hemma som sagt. Har spelat lite och sjungit lite, får se vad jag ska hitta på nu.

Sen är ju våra grupper i klassen konstiga, dom har gjort precis som förra gången, och då va vi itne nöjda så dom fick byta & göra om dom, hur tänker lärarna då??

BAH det blev ju itne alls som jag tänkt! jaa, men det blir nog bra. (:

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0