Feels like ages

Hej. Har tänkt att skriva flera gånger sen jag kom hem från skolan, men varje gång har jag gjort något annat ist. Har faktiskt hunnit med ganska mkt faktiskt! (:

Vi har faktiskt tömt nästan hela källaren, dvs flyttat ut massa möbler till garaget och upp hit. Är hur mkt platts som helst där nere! + att det känns som om det är nästan mitt rum nu när mkt saker har flyttats ut! Känns som om jag kommer trivas där nere! :D

Sen har jag och linnea delat ut information om gympan till alla hus i mitt område typ (tog ett tag, men lika bra få det gjort! xP) Sen var vi hos mormor en sväng, och så har vi varit och handlat. Jag var tvungen att följa med och välja vad för nått jag skulle ha, köpte mer nyponsoppa och mer kräm. Frågan är bara hur länge det komemr göra ont i tänderna, för nu är dom rejält lösa, och jag puttar på dom hela tiden. Så jag vet inte. >.< Fast jag börjar vänja mej vid att ha den nu, så det känns bra! (:

Sen hittade vi en tyngdlyftningsstång som hade legat i ''mitt rum'', haha :D visste inte ens att vi hade en, så nu kanske jag kan träna lite ;D haha. har 30 kilo som max, får nog börja med 10 tror jag! xD

Har kännts jättebra idag faktiskt, vet inte varför. (: har varit allmänt glad, fastän saker inte blir som jag vill! :( Men jaa, det ordnar sig nog! :D

Nu ska jag gå och bada bastu. Såå gött! :D och sen ska jag gå och lägga mej! :P (för hoppningsvis) Har ont i hela kroppen efter cykleturen runt kvarteret, bara backar hela tiden typ x) men jag ska inte klaga för jag behöver motionen. xP Hade varit gött att gå in och lägga mej nu på en gång, men aja. (:

btw så åker vi kanske till stugan imorron till söndag, och då tar jag troligen inte med mig datan :( har ju ändå inget internet till den där, men gitarren kommer räcka gott och väl kan jag lova! ;D

jaa. Sen va det nog inte så mkt mer att berätta... (:

Pusshej&godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0