.

Idag har vi varit på hagatorpet hela dagen. Samlevnad-sak, med typ lekar och film och skit. Pretty much boring. :P Tog moppen i morses och hämtade linnea(omväg!) och åkte sen till hmkunskapen, för att sedan få gå därifrån 5 min senare för att dom hade missat att vi skulle iväg. (onödigt) Sen efter att vi hade slutat så åkte vi och hämtade en film hos mej som hlinnea inte hade sett färdigt, + arn-filmen. Så dom kollade vi på hos henne och sen åkte jag hem. Gött med moppen och slippa alla backar x) jaa. Sen åkte familjen ner och handlade, och jag följde mej för en gångs skull. Sen, ja... sitter jag här! :)

Även om det inte märks så sitter jag inte vid min egen data nu. Fick ta laptopen som vi har i stugan, för den har annat internet än det fasta som vi har här hemma, för det funkar inte (störande!) Så jaa. :) Men nu passade jag på när m&p ''tar lite frisk luft'' (=röker) och lånade denna. haha. ;]

jaa. Har fortfarande inte städat, och min säng är full med saker (igen!). Bah! jaa. :P

Sen har jag benhinneinflamation igen. Värre än jag någonsin haft innan! Inte särskillt intressant, men det gör jävligt ont! :(

Har sånglektion imorron också! :D Första efter sommarlovet, ska bli kul! :) Missar lunchen, men jag får väl klämma in att äta när jag kommer tillbaka efter ;D haha. ja det blir nog bra! Nu börjar snart allt jag har längtat efter, men nu när det snart börjar känner jag pressen på allt jag måste göra. Gah, jag hinner inte babbla om sånt nu! x)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0