and you think you know me

ja, jag kan tydligen inte hålla mig borta, men det slog mej: jag är nog tvärt emot vad alla tror.

Jag är inte perfekt som alla vekar tro, även om alla inte gör det så känns det så. Dom som tror det skulle jag vilja visa hur det ser ut i mitt rum just nu. Jag har ingen koll ens på var jag har allt! x) Halvuppackade väskor och påsar överallt. Kläder överallt. Och jag orkar bara inte plocka bort allt! Är det inte tragiskt? Ibland känns det bara som jag skulle vilja visa alla hur jag verkligen är, men ja. One step at a time. (:

jag håller iaf fortfarande på att bara göra vad som känns rätt. jag måste lyssna på mig själv! (: då går det åt rätt håll! ^^

...och nu säger jag att jag måste sova, så med respekt för vad jag nyss skrev måste jag väl hålla det nu dårå! xP

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0