Always at the last secound...

Imorses låg jag och drog mej i sängen i unjefär 1,5h, tills jag gick upp och hoppade in i duschen. Jag trodde jag ahde god tid på mig. Sen ringde mamma och sa att jag skulle vara hos tandl. kl 10.20, INTE 10.40! och klockan va 10.10!!! Och jag ahde knappt ens kommit ut ur dushen! xO På något vis hann jag iaf. Fast tandl. stod i korridoren och väntade, men ingen sa nått även om jag va 5 min sen, fast sköterskan tyckte det var bra att jag hann ändå x) fråga mej inte hur jag gjorde bara! xD

...och ajg som inte har cyklat på hela sommaren, gash va jobbigt det var alltså, och det va inte ens några backar! :P

jaa, nu ska jag se om ajg kan hitta nått mer att äta, är hur hungrig som helst! Sen ska jag nog bara mysa och ta det lungt tror jag. Om jag inte ska göra som mamma vill och skiva gurka åt henne. Booring! >.<

jaja, får se hur jag gör! (:

Pusshej alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0