22:22

I'm about to make my wish, will it come true?

Hej! Idag har jag inte gjort mkt annat än att kolla på tv (OS) och spela lite gitarr. (: Sen åkte vi hem och så kollade jag på tv och så har jag badat bastu och duschat nu (: Mer än så har jag inte gjort!

Nu blir det musik och gitarr. <3 Mamma sa att jag inte fick ta med gitarren hem, och om jag gjorde det så fick jag itne ta med den ut igen, men pappa sa att jag visst fick det :D puss på han! <3 (:

Börjar få tillbaka hårdheten på fingrarna igen efter mitt två veckor långa uppehåll, gött! :D Längtar nästan till skolan börjar till gitarr och sånglektioner och gympa och allt! <3333 fast själva skolan kan ju kvitta! x) Fast jag måste vekrligen göra mitt bästa det här året! :/ bah.

ok, nu ska jag inte svämma över här mer med allt mitt babbel. x) Nu vet ni iaf vad jag har gjort idag, fastän det inte var så mkt att veta eg. aja. :P

pusshej <3

.punkt.

Kommentarer
Postat av: Elvin

Har du gjort header? Den var assnygg i allafall.

2008-08-10 @ 22:26:41
URL: http://verte.blogg.se/
Postat av: beautyangel

Hejsan, det är så att jag vill hamna på aktiva listan. Skulle du kunna klicka in dig i min blogg & lämna en kommentar?



Det skulle verkligen uppskattas :)

Take care.

2008-08-10 @ 22:36:07
URL: http://beautyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0