-

Har läst ut två böcker på två dagar, sammanlagt nästan 600 sidor. Gash. När jag väl börjar kan jag inte sluta!

När jag väl går in för något, så gör jag det till 110%... i någon dag. Sen byter det till nått annat. x)

ja. Som vanligt slänger jag bara in allt i en hög här inne i mitt rum, och så orkar jag itne packa upp. Så typiskt! :/

jaa. Men nu ska jag ner och bada bastu och duscha, sååå gött! :D Fast vi har idrott imorron bitti, så det är nog eg. inte så där värst genomtänkt, men det ska bli gött ändå! (:

Snart börjar allt. Börjar känna mig låst. Men jag har lovat mig själv att jag verkligen måste försöka nu! Jag och linnea ska försöka bara få hjälpledare en gång i veckan, men vi vet ju inte ens vilken grupp vi ska va med än så... ja. Men gympa 2 ggr i veckan + söndagar är inte så farligt. Det ska jag nog klara! Då har jag iaf lite tid för kompisar och annat.


Förra året hade jag saker nästan varje dag, vilket typ ökar stressen. PUH! Så vill jag inte ha det igen! Särskillt nu som vi har valt spanska som elevens val = ingen läxhjälp! :S

jaa. måste dra nu, bastun kallnar ;D

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0