VISST ÄR JAG SMART? :D

Nu har jag suttit ute ett tag och spelat. Kallt va det, satt nästan och skakade, fast sen blev röret varmt efter ett tag så då blev det bättre (: Fick kramp i båda handlederna till sist så ajg a tvungen att sluta! ...eller eg. så släckte grannarna så dom skulle tydligen sova så jag kunde inte förtsätta, men ändå lixom x)

jaa. sista natten här nu då. :( hem imorron, tandställning på tisdag. ....Om jag nu får den vill säga. Linnea trodde inte jag skulle det, för både hon och hennes storasyster har varit inne och provat ringar en gång först innan dom fick, och det har inte jag gjort, men sen ska ju jag fixa mitt underbett, och det ska inte dom, så det är väl inte samma sak, även om det är räls.

Sen hade ett av mina blåa gummiband trillat ut - som ska göra platts åt ringarna till rälsen- (eller jag tog ut det, för jag tryckte in det för mkt och så gjorde det asont!) så var jag ju tvungen att få i det igen, men jag fårsökte och försökte, men det är ju omöjligt för dom är ju så små!. till slut kom jag på det! x)

TIPS: Om något av dina blå gummiband trillar ut : Ta två ca 10cm långa tandtrådsbitar (lr annat snöre) trä igenom båda snörena till mitten, och sen viker du dom så du håller ett dubelvikt snöre i varje hand med gummibandet emellan. Sen drar du bara så gummibandet sträcks lite och så ''sågar'' du in det, som med vanlig tandtråd! ^^, sen är det bara att försiktigt dra ut tandtråden, och - TADA! :D

VISST ÄR JAG SMART? ;D

aja, nu ska jag iaf gå och lägga mej! (: Ska bli såååå gött! ^^,

Pusshej&sovgott!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0