-

Ingen rublrik idag heller. nope.

Sorry att jag inte har skrivit, men har inget internet på dagarna.. :(

aja, är det bara jag som tycker att det här är konstigt, men ajg måste gå och lägga mej nu! xO Vi ska tydligen någonstanns imorron (jagvetintevart) måste gå upp 8 eller nått, och m&p går och lägger sig nu så jag kan lixom inte stanna uppe! Fast jag kanske kan gå ut och spela lite gitarr på altanen?? kanske... eller kolla efter stjärnfall idag igen :] fast jag måste nog lägga mej D:


...nanja och dom åkte idag också. Igår fiskade vi och vi fick faktiskt tre fiskar! :D lite kul för dom två första fick mats och nanja på deras båda första kast xD sen va det asnära att jag fick en med, men ajg tappade den! D:

Sen har vi gjort lite annat med, saknar dom redan! :P

aja, men nu blr det iaf massa annat att göra imorron typ, och på lördag, och på söndag, och fr hoppningsvis lite folk sön-mån! :DDD får se hur detta går! :P

hihi! :D

nu måst ejag gå och lägga mej folks! :( klockan är ju bara halv 11 lixom :O gash!

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0