Umhum.

Inga besök idag. Inte ett enda. :( Nu när jag skriver och allt! Då är det ingen som kollar! buhu! jaja, men iaf. :P

jaa, jag har fått sån himla lust att ta tag i saker, hitta på roliga saker just nu. Synd bara att det är prao, annars kunde denna veckan blivit ganska rolig :P

jupp. jag ska hitta på nya saker, prova nya saker och träffa nytt folk. eller ja, försöka iaf, :D Fredag kan nog bli kul! Längtar redan! hihi <3
 
jaa, jag får nog gå och fixa till lite saker till imorron. Har absolut ingen aning om vad jag ska göra. Blir väl bara att hänga med och vara där dom säger att jag ska vara, och blir det tråkigt så kan jag ju alltid gå till mamma, haha x)

jaa. va inne och fikade hos grannarna innan med. Karin kunde inte prata så mkt dårå, men jag fattade vad hon menade iaf. Och william var trött och blyg. men nyfiken på vad jag var för filur var han iaf. Och nu vet jag att jag ska med och hämta honom på onsdag. kulkul :)

jaa, inte så mkt mer idag. har fått ut typ halva min garderob som låg överallt i mitt rum ner till tvättsugan så att allt ska tvättas, har ingen aning om vad jag har använt en gång elle tio gånger, haha! Men nu har jag typ inga kläder kvar i mitt rum, att ha tills imorron, men det får väl fixa sig antar ajg. Jag säger som Glenn; Det löser sig! <3 hihi (:

jaa, nu ska jag försöka komma i säng. ska försöka skriva mer imorron. synd att man inte har så många läsare dock, då hade det varit roligare att skriva, fast iofs vet man ju inte vem som läser ;D haha

Puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0