Spindel, i mitt rum! Buhu :(

Pappa ropar att vi ska åka ner och handla nu, och här sitter jag med sminket utkladdat i hela jävla ansiktet. kulkul.

Låg i min säng och pratade med mamma i telefonen när jag plötsligt såg en spindel komma krypandes på min lampa i taket (över sängen) . Jag skrek till och så kom pappa. Han tog inte bort den utan typ skrattade bort det och så sa han ''Den bor ju där! och du ska ju inte sova där inatt ändå så det stör ju inte dej.'' Så gick han och jag fortsatte prata med mamma. Rätt som det var så hoppade den ner, och jag GALLSKREK (säkert rätt i telefonen, stackars mamma) och tårarna sprutade åt alla håll. Sminket sitter inte där det satt innan kan jag ju lova iaf, ingen vacker syn. 

Han har iaf tagit bort den ur min säng, och han visade var den var när han tog den efteråt, men vafan!

Måste ner och handla iaf, ska på konfaläger i halmstad idag och jag vill ha med mej lite godis eller nått för vi får bara nån macka när vi kommer fram (typ halv 7) så nått vill man ju ha att äta! Men hur i hela ska jag kunna åka ner sånhär? Allt smink är utkletat, får se om det går att fixa till.

Buhu, jag HATAR spindlar! Särskillt i mitt rum! :( (tur att jag inte hittar några så ofta!)

Men jag måste fixa så att vi kan åka dårå!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0