Socklös! :( .. x)

(ledsen att det bara blir ett långt inlägg / dag nu, men jag hinner inte göra ett till varje sak, så läs allt ist, tack! :D)

kom hem från gympan nu. Berättar mer om min dag sen. När vi skulle ta på oss våra overaller och sockar efter träningen då, så lägger alltid rm sina saker där våra är, och det är oftast nästan OMÖJLIGT att hitta våra saker bland alla deras! Har alltid hittat mina saker dårå, men idag var vin ena socka borta, och jag orkade inte leta mer, så hag drog! haha! xD

jaa. Idag på komunen var det gaaanska tråkigt. Lite segt, men inte som igår precis! Blev roligare efter lunch än en gång! Mamma och hennes chef rensade ett skåp i korridoren, och så kom jag förbi, och precis då så trillade det ut ett par sånna 3d-glasögon, ett rött och ett grönt öga. Så dom plockade jag kvickt upp och tog på mig. Chefen tyckte det var väldigt kul, och jag sprang runt med dom ett tag, hihi! :P jaa, dom flesta tyckte det var kul iaf, nårga sura miner får man tåla, för kul var det! :D

japp. Så var jag alltså med karin och hämtade william på daigs. det gick väl sådär, för såfort han såg mej så vill han stanna på dagis och inte åka hem, haha! x) Fast jag har ju knappt träffat honom. typ mindre än 10 gånger, så det blir väl så antar jag! ^^,

På gympan övade vi till uppvisningen, och jag tyckte att det gick ganska bra, tills vi hade slutat och rm började med sina danser. Buhu, varför måste dom har dom coolaste danserna EVER, och vi får hoppa runt som PIPPI LÅNGSTRUMP? AAH, detta suger, men jag antar att vi får tåla det! :(

a. nu ska jag köra lite styrka, och sen blir det nog bastu idag! :) Får se om jag orkar byta lakarn och dammsuga, för det behövs verkligen! (och det är ingen annan än jag som gör det!) x)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0