Second Edition! :D (På Åhaga i Borås!)

Har nyss kommit hem. Musicalen var jättebra! :D <3

...fast det hade varit roligare att vara med ist för att titta på, men vi satt på första raden så det var ju näästan! ;D

Jättecoolt va det iaf, för dom hade gjort scenen som gågatan. 54 m va den! :) Det enda dåliga var att mickarna inte funkade när dom skulle ibland, och ibland funkade dom när dom inte skulle, men jaa. :P 

...funderar faktiskt på att åka in nästa fredag igen, men jag får se. Då kanske dom har fått ordning på när mickarna ska funka, haha! Om nån är villig att åka med, så säg till! ;D

aa, gud vad jag älskar musik <3 Blir helt glad! Fan, jag hade velat vara med, jag vet hur glad och pirrig man är! Ah, ´varför kunde inte jag har hört om det innan? :P

Pusshej så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0