Music, music, music! <3

Medan pappa åkte och hämtade mamma på sjukhuset passade jag på att plocka fram micken och förstärkaren. Det låter faktiskt bättre och bättre! haha xD

jaa, och inspelningen är flyttad. Tur för mej! Har ingen låt bestämd än, och jag måste verkligen öva sången mkt mer innan dess, så det var bra att jag fick mer tid.

Ja, nu är mamma hemma iaf, och mormor har det säkert bra på sjukan. Hon hade frågat om inte jag var med när pappa kom in och sa hej när han hämtade mamma, så jag ångrar väl lite att jag inte följde med, men lixom sitta i bilen i en och en halv timma bara för att säga hej i två minuter och sedan åka hem igen, nja inte så kul. Vi ska ju ändå in imorron, så det blir nog en sväng dit då också.

Second edition på åhaga imorron. Mamma och pappa vann biljetter, och så ska jag och linnea hänga med, ska bli superkul!

..men nu måste jag dra ut och kolla på Så ska det låta! Music, music music! <3

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0