Letar musik.. vad ska jag sjunga? Hjälp mej! :P

Letar och letar och letar efter bra musik. Visserligen hittar jag lite bra saker, men jag MÅSTE hitta nån låt som jag kan sjunga när man får spela in en låt i nästa vecka(torsdag tror jag typ)! HJÄLP! :(

Behöver hitta nån snart, så att jag hinner öva in den med! Letar efter någon inte föör svår låt, behöver inte vara en nygjord låt, men helst inte för ''upbeat''! Gärna typ filmmusik eller nått. nej, JAG VET INTE, det är lixom därför jag ber om hjälp! x)

snälla, om du vet nån bra låt, eller bara vilken som helst! SNÄLLA skriv vad den heter och vem som har gjort den i en kommentar till mej! Please? 0:)

Börjar få lite smått panik nämligen... :(

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0