Konfrimerad! 2008-04-27

Japp. Nu så var man konfrimerad. Både skönt att det är över, och tråkigt för att allt är slut. Det har ju inte precis varit jobbigt, så det är väl mest tråkigt att man inte kommer träffas mer.

Det gick bra i kyrkan och jag gjorde inte bort mej sådär hemskt mycket, fast jag gjorde väl några småmissar! x)

Sen fick jag mina presenter, mest pengar, fast från min farbror fick jag en klämma till gitarren (love it <3) och plektrum! :D Perfekt present från honom! (och från farmor och min kusin också egentligen) Sen från farmor (och christer och min kusin tine med) Fick jag ett kors i silver (jag hade inget att ha på konfrimationen, så nu blev jag glad eftersom jag hade typ letat igenom hela huset efter ett i morses, men vi hade inget!) och så fick jag en medaljong. Jag älskar den! På framsidan är det ett ansikte i silver, och typ krusiduller runt kanten, och på baksidan står det min farmors namn och datumet när hon konfrimerade sig. (igår, för 40 år sedan!) Altså fick jag hennes konfrimationspresent! Innuti är det också två bilder. En på farmors mormor och en på farmors morfar! :) Fatta att jag gillar den! Hur fin som helst! och att hon ger den till mig! <3

jaa, så var tine såklart och hoppade studsmatta, försökte få ner mig dit med, men jag kände inte för att hoppa i domma kläderna, och jag orkade inte byta om x) aja. Nu har alla åkt iaf. Har spelat lite gitarr också. har superont i fingrarna! buhu! men det är värt det antar jag! :P

jaa, jag har nog inget mer att säga...

pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till konfirmationen(tror man säger så, eller hur?;)

2008-04-27 @ 19:30:58
URL: http://fjorton2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0