Jag har den! :D

...eller jag tror att jag har den iaf! :P

Mamma och pappa e tjuriga nu för jag har spelat den jättehögt och sjungit och hållt på nu ett tag, och det känns ganska bra. :D Hoppas att jag kommer vara lika nöjd med den om några dagar. Är alltid så, man hittar en låt och så tycker man att man sjunger den super bra, och sen nån dag efter så tycker man att det bara låter piss! :( Håll tummarna för att det inte blir så! :3

Jordin Sparks ft. Chris Brown - No Air


Gillade den inte först i början, men nu älskar jag den! <3

Ska ta med den till sången imorron, så får vi se om det funkar! :D Känns som om klumpen i magen näästan är borta nu, skönt! ...eller iaf den delen som fanns där för att jag inte hade en låt. Ska berätta om det sen, måste ner och duscha nu först bara!

HAPPY VICKY! :DD

puss <3

Kommentarer
Postat av: hanna

Mammaas jobb xD

2008-04-02 @ 17:57:07
URL: http://hannawernerods.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0