Heej! :D

Ledsen att jag inte har skrivit, men varje gång jag har gjort det (två ggr faktiskt) så har det försvunnit, och så har jag inte haft tid att skriva om. Har hänt endel saker som jag hade kunnat skriva supermkt om, men aja. Update får duga iaf.

Så här kommer altså en liten update:

Torsdag:

- Kalkning i ambjörnarp, jättekul! fick köra kalkbåten lite faktiskt! :D

- Hjälpledare, gick som vanligt, de övade bara till uppvisningen.

- Mixen, gick superdåligt, trillade av tumblingen två gånger! gjorde snea' rondater och körde inte flickis direkt, och det var när jag gjorde det som jag trillade av, haha.

Fredag:
- limmaredsskolan med terese (livsmedelshandläggaren) och kollade skolköket.
- handlade 10-fika på ica (rim-rim!) med terese (jag saknar allt fikande nu när skolan har börjat igen!)
- åkte till borås och såg på second edition (igen) emd emilia! :)

Lördag:
- Genrep i id-hallen.

Söndag:
- UPPVISNING! Gick faktiskt jättebra, även om vi var pippi! Vi gjorde det till en kul grej, och på andra defilieringen skuttade vi tillockmed fram, haha xD Jaa, vi var söta i våra kajal-fräknar, saknar dom! :/ jaa, och nu har jag blivit övertalad att ha flätor till skolan imorron med! x) haha.

Och bäst av allt; FINT VÄDER! <3333 :D

Idag bakade vi bullar på hemkunskapen (mums <3) och sen efter skolan var jag och Linnea och övade med Barbara i församlingshemmet till konfrimationen på söndag. Kommer säkert gå jättebra! :) Måste bara öva lite till :P och jag har knappt övat alls än! x)

jaa, så satte vi upp min studsmatta sen och så hoppade Linnea och jag lite. Ska ut och hoppa hopprep sen tror jag och köra lite kondition, fast vi får väl se hur det blir med det! ;D

jaa, nu är mamma och pappa och ska lämna saker åt moromor på solgård, för hon kommer dit från lassarettet imorron, så hon måste ha lite saker där då. Typ medeciner o kläder o sånt. Hon har varit där i en och en halv vecka nu. Kommer inte ihåg om jag berättade det! :P jaa, men hon mår bättre nu iaf. hade typ lite lunginflamation. Va en nyss i släkten som dog av det, mamma ska på hennes begravniog på måndag, hon va min morbrors gudmor tror jag, så det är ju inte så kul :(

ja. nu ska jag göra som pappa sa åt mej, även om det redan har gått en halvtimma! Och hoppas att detta finns kvar nu! För säkerhets skull ska jag kopiera allt, för som sagt har jag inte tid att skriva om det! xP

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0