Hårfrisööören imorron! :)

Äntligen få bort alla slitna toppar! Har inte klippt mig sen i oktober/november nån gång! Kan ju säga att håret har växt en del! ;D

Vet inte hur jag ska klippa mig, vill inte ha samma frisyr som innan, för hon klipper nästan alltid samma, och det blir så tråkigt! Jag vill ha nått nytt! ...men hur mkt nytt han man göra med långt hår? :/

Slingor med, skönt att få bort utväxten! Har ca 10 cm nu, >.< ! Fast jag gjorde folie-saker i februari, så det ser inte ut som om det är så mkt i benan :P men jaa, det ska bli gött att bli riktigt blond igen! haha! :D

Och SNÄLLA, om ni har nån bra bild på någon med lååångt hår, så vill jag jättegärna se! Vill ha lite nya ideer och sånt! :)

ska se om jag kan fixa nån bild på mitt hår med, fast så som det ser ut får jag nog leta efter nån gammal! x)
btw så är min kompis hos en annan frisör och har prao nu. och bara idag har hon gjort slingor i kuggen OCH tonat håret, GRATIS! bara för att det blev över, och för att hårfrisören fick återbud och så hade hon tråkigt, haha! x) Undra hur hon kommer se ut efter en vecka där! xD

aja, pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0