Glad!

Jaa, jag är på glatt humör idag. vet inte varför! :P

Var hos mormor igår på solgård och hälsade på. När vi kom så satt dom och åt, så vi gick en sväng ist. I ''allrummet'' utanför allas rum fanns det en soffgrupp och en tv lite längre bort. framför den stod det en stol som jag satte mig i så länge. Efter ett tag sa pappa ''tror inte ni att det där är mormors stol?'' mamma höll med och sa '' jo, det är ju en kudde i ryggen.'' Sen när mormor kom ¨så frågade vi henne och så nickade hon. haha. det är bara mormor som kollar på tv där! x) såg lite kul ut faktiskt. En soffgrupp och sen lite längre bort en ensam stol och en tv! :P Men hon kollar ju alltid på tv hemma typ. :)

jaa, var på tandregleringen i tordas, och sen shoppade jag lite. Såg två tjejer från second edition på hm, haha. kändes lite weird. så var vi och hälsade på farmor och kollade på hennes nya kök, och så var vi hos min frabror och kollade på hans nya hus som hyr. Det var jättefint! :D Skulle gärna ha ett sånt gullit hus! :) Fast han såg nästan ut som en jätte där inne för det var bara kvar typ 10 cm till taket när han stog upp x) han sa massa saker som ahn ska fixa och göra där, fast jag tror inte att han ens kommer göra hälften :P

japp. så var det övning till konfan imorron innan, så jag kom nästan precis hem! :) Blir nog kul! Fast tråkigt att konfan är över när det började bli roligt :(  jaja. Måste öva på låtarna jag ska spela och på det jag ska säga, jag äger typ mest av alla eftersom jag läser fotspår, men det valde jag ju själv, och det är värt det för den är så fin :)

ska städa mitt rum nu tror jag. nu har jag iaf uppdaterat lite! ;D vet att det är någon som kollar in här varje dag typ, så jag ska väl försöka skriva lite bättre. jaop. nu har jag inget mer att skriva, kanske kommer på nått sen :)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0