Freeedag! (:

ja, nu är det fredag igen. och nästa vecka är det ingen skola! :D Prao iofs, men det är ju lixom inte så mkt som man ska göra, bara hänga med och kolla lixom ^^,

jaa. Mamma åkte med mormor in till borås idag. Dom är fortfarande på sjukhuset, pappa pratar med henne nu så jag får snart veta hur det har gått.

Lite konstigt, för ingen i min släkt har någonsin legat på sjukhuset (vad jag kommer ihåg, kanske greta nån gång för nått år sen) och för två veckor sen fick farmor åka in för hon kunde inte andas. och så var hon där i några dagar. Och nu är mormor sjuk, och åker in, för att hon också har problem att andas. Knasigt! Och farmor är typ 20 år yngre än mormor! :S

Ok, jag ska försöka förklara så att det blir begripligt. Mormor är typ 90 år, och har svårt och gå och orkar typ inte med så mkt, så det är väl inte så stor överraskning att hon fick åka in.

Just det. kom på nu att det var första april som farmor åkte in, för jag trodde att det var ett skämt först, men man skojjar ju lixom inte om sånt. Aa, och farmor är väl typ 70, så det var ju ganska så stor chock att hon fick åka in.

jaja, jag hoppas att det går bra. Pappa säger att dom inte visste om mormor ska stanna där inatt, eller om dom får åka hem igen. Stackars mormor :( <3 Även om hon e tjurig och inte hör vad man säger om man itne skriker, så är hon ändå mormor <3 :P

japp. då har jag förklarat lite av vad som har hänt. Har lixom inte skrivit här på ASLÄNGE, så ni kommer inte fatta nått om jag börjar babbla, men jag ska försöka förklara allt så gott jag kan, fast det är ju itne min starka sida precis! haha! x)

jaa, ska försöka övertala pappa att vi ska åka och köpa en sån klämma till min gitarr så att jag kan ändra tonart, har ingen aning om vad sånna heter, men en sån vill jag ha iaf! Så vi ska kanske åka till limmared och köpa! :D ...och kanske kan jag hitta några plektrum med, har ju bara pappas, så jag skulle vilja ha några egna :P

ja. slutbabblat för idag.!

Btw, kolla in Krista Nicole på youtube! :) Hon är ganska bra! Gillar hennes tonläge! ^^

aja, pusshej <3 

2008-apr-11 16:34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0