Första dagen

gick faktiskt bättre än jag hade trott, och jag hade mkt mer kul att göra än jag trodde. Hade tänkt mej att sitta vid nått bord och hålla på med massa papper (som mamma gör) eller nått sånt, men jag fick vara med några andra och så fick jag följa med en ut och ta vattenprover och sånt i en å och så var vi vid något hus och så visade han mig hur skogen/marken där hade ändrats under åren och sånt, faktiskt ganska kul! Och så var vi vid fågeltornet och kollade på nägra bin som har kommit fram där nu, och dom är bara där i ca två veckor, sen dör dom igen! Helt ofarliga var dom och jag hade en på handen :)

...sen fick jag följa med på någon föreläsning i aulan med en tjej, och så var det en som föreläste om att man ska cykla mer. Faktiskt ganska kul det med, fast det var liite långtråkigt där kan jag ju säga :P

En på avdelningen har fixat något slags schema ill mej där folk kan skriva i om jag kan hänga med dom. Det är bara kvar på onsdag och torsdagseftermiddagarna, sen är det fullt! Så jag har ju och göra allt! :) ...och vad det ser ut som nu så blir det inte mkt som jag ska va med mamma, haha! :P
 
jaa, det var lite om min dag. Och imorron ska jag va med karin som sagt. får hoppas att hon har fått tillbaka rösten bara! :P

pusshej sålänge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0