¤

Idag va inte lika kul faktiskt. Höll på att somna, gäspade oavbrutet och hade tårar i ögonen för att jag gäspade. Var ganska långtråkigt när dom bara pratade hela tiden. Aa, men jag fick ju liksom försöka att inte visa det och gäspa lite diskret sådär. Liksom när alla cheferna är där och dessutom komunchefen, så får man ju försöka åtminstone! :P

Var lite som på So:n (jag hatar so). Som när man pratar om stryelser och nämnder hit och dit och sånt. Jag förstod väl litegrann, men när man inte är insatt så är det ganska svårt! Fast jag kan inte berätta vad dom pratade om, det som jag väl fattade, men det var krisberedskap eller vad dom nu kallade det. Om det skulle hända nån katastrof eller nått, vad man gör då. tex en storm, brand, bilolycka eller vad som helst.

På förmiddan var det mest introduktion eller så, och nu på eftermiddan så skulle dom göra lite annat, men jag vill inte ta risken at somna där inne eller nått, så när vi hade ätit så satt mamma i växeln så jag stannade där ett tag, och nu äter hon så nu passade jag på att sno hennes dator! xP
 
jaa, jag börjar bli nervös för klippningen. jag vet att det är patetiskt, men det hänger liksom på håret för hur jag känner mig, på något konstigt vis. :P

Vill ha lite förändring, och jag hittade några exempel som jag tyckte var snygga, och sen märkte jag att typ alla dom såg nästan lika dana ut! xD sen tänkte jag om dom skulle passa på mig, passa mitt hår, och ajg vet inte faktiskt. :/ Vill iaf inte att hon ska klippa som hon gjorde förra gången, och gången före det, och gången före det osv. Nej men ärligt, även om jag säger att jag vill ha det lite annorlunda, så när jag kommer hem så tycker jag at det ser precis likadant ut som efter förra gången som jag klippte mej!

aa, får se vad jag hittar på. Kanske kan få ha datan lite sen och kolla på lite mer bilder, jag har typ en timma kvar innan jag ska gå dit, så jag får se!

Nu ska jag springa på toa, haha! xP

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0