Det är kul med lov, särskillt när man mår piss.

Jag kan berätta att jag fick 17/18 på HKK-provet i måndags, fast jag vet inte hur det gick till... Vet ingen som hade bättre än mej, och alla dom hade faktiskt övat! Det betyder ju att jag fortfarande har kvar lite av min tur, som har börjat försvinna lite nu på sistone'! haha xP

ja, och igår så var jag på cirkus i svenljunga. Vi ahde vunnit biljetter i Borås-tidningen (som vi brukar göra nästan varje år!) så det var väl kul. Fast det hade nog varit roligare om jag inte hade behövt gå med mamma och pappa, haha. Det är då man önskar att man åtminstone hade ett syskon, när man ska ut och handla eller åka någonstans med familjen... ao.

sen ska jag inte berätta mkt om min dag idag, vilket inte blir något av alls. Låg i sängen till kl 1, och jag lever på ipren. Försökte radera sms på min mobil, men jag kan inte ens läsa igenom dom, och än mindre radera dom! buhu, varför, varför?!

Bara dåliga tankar idag.

Nu ska jag gå och försöka hitta en bikini som jag vill ha. har laddat upp med alla kataloger vi har som nu ligger och väntar i min säng. Hoppas att jag hittar den! :)

Pusshej sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0