Ååh, det bubblar i hela mej! (:

Först Second Edition igår, sen Körslaget kl 8, och så ska det låta i fredas, så på SE va en gympatjej från borås med, så har jag kollat gympa-hemsidorna och massa skit, och i fredas sjöng jag, och igår sjäng jag, och jag vill spla gitarr, och jag vill ha en sån där klämma till gitarren, och jag vill spla teater nu med! Har aldrig velat det innan! Men musical verkar ju superkul! :D Har sån himla lust att göra massa nu! Vill vara med om massa och lära mig massa nytt, det bara bubblar i hela mig! ...och vad ska jag göra idag? Jo jag måste städa mitt rum och fixa lite saker till skolan. Jag måste göra mig i ordning för praon imorron mm. Det suger! :( + att det inte är någon gympa ikväll! BUHU! :''( Jag vill lära mig massa saker just nu, men min hals är cp efter allt sjungande dom här senaste dagarna eftersom jag håller på och tar i nu, vilket jag inte har gjort innan, så är det påfrestande för halsen :(

Just det. På tal om prao nu nästa vecka så var min granne här nyss och sa (försökte säga) att hon hade tappat rösten, så hon kunde inte öva med mig idag. Hon ska ha något slags föredrag på tisdag som jag ska vara med på och hon vill öva för mig en gång innan, så att jag vet lite vad det handlar om och så! :) Kul också för hon hade med sig william = världens sötaste unge! <3 Och kanske får jag hänga med och hämta honom på dagis någon dag, för om det skulle hända nått så kan jag gå och hämta honom om claes och karin inte kan! :D ...så det verkar som om jag kanske kommer få passa honom sen nån gång kanske! :) hihi <3

jaa. Nu måste jag gå och spela lite gitarr, även om mitt rum ser ut som ett bombnedslag, så får jag fixa det sen! Och så SKA jag träna ikväll för jag SKA lära mig att göra övergångar och jag SKA bli starkare i mina armar och jag SKA lära mig rondat flickis själv och jag SKA lära mig sjunga bättre och jag SKA öva mer på gitarren.

...jag har börjat tänka på att kanske gå estet på gymnasiet.. fast man utbildar sig väl inte till något direkt, men det verkar ju vara rätt för mej, eller ser det inte ut som om det kunde vara det? ...fast jag vet inte..

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0