You are a mystery to me.

yep, mkt folk nu som jag inte förstår mej på, särskillt *host*. Ja, och sen så kan ju inte alltid få vad man vill utan att kämpa för det... eller hur? ;D

Vart såå jävla trött i morses, inte ovanligt, men ändå. Sen så hade vi bad och jag ville inte vara med, ändå så var jag med. ...men jag slapp iaf simma 20 min för jag hade lapp och skulle ta dt lungt, så jag simmade bara lite x) ...fast ändå så blev dt 16 längder ^^,

Sen NO och bild. inget speciellt. Skönt med helg nu iaf :)

Uppvisning på onsdag *tjata*, men dt ska bli så kul! :) Vi får visa upp lite av vårat nya fristående och så SKA jag göra flickis själv :D jag måste klara dt ^^, och så måste jag ställa min frivolt, men dt är mindre chans... :S

...men nu ska jag gå och leka lite med PS! :'D

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0