When the bad turns to good.

God morgon, eller ja... :3

Idag blir det nog inte så mkt gjort. Gympa ikväll iaf. Skulle behöva göra bild-läxan så att den är gjord, men jag vet inte vad för rum/ställe i huset som jag ska rita av. :'/

Katten chockade mej igår när hon helt plöttsligt låg i min säng när jag skulle gå och lägga mej, det händer inte ofta kan jag ju säga. Hon ligger fortfarande kvar, men verkar störa sej på att jag har radion på och att datorn låter, så hon drar säkert snart x)

Nu har jag sålt 10 st bingolottokalendrar, får se om jag hittar nån mer som vill ha. Ska också boka 6 st rikslotter, men dom har jag inte frågat så många om än. Kul iaf att sälja när det går reklam om dom på TV:n! :P Kanske har sett reklamen på 4:an när en kille puttar en golfboll och får i den i ett jääättestoort hål, och så blir han jätteglad? xD iaf, sånna lotter är det! ^^,

haha, hittade den och en till på youtube! xD

''Golfaren''



''Bågskytten''


haha x)

xoxo Vicky <3

Kommentarer
Postat av: fiaa

hej,:p läste din blogg lite, är de inte väldigt krånglingt att få en sån där design ? Den va snygg iaf ;) haha

2007-11-18 @ 18:53:01
URL: http://fiarydback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0