When is it gonna stop?

Nu är jag på dåligt humör helt plöttsligt. Gympabarnen va helt hopplösa (ok, inte helt hopplösa, men ändå!) dom lyssnade inte på mej och pratade bara helat tiden, så jag fick använda lite andra taktiker för att få dom att koncentrera sej. Tillslut efter 25 min (av 30)så gjorde dom äntligen sitt bästa och slarvade inte, och det är lixom uppvisning typ nästa vecka! Shiet alltså. Sen så hjälper det ju inte precis att jag är jävligt trött och är typ helt borta, så jag blir lätt på dåligt humör.

Ok, sluttjatat för idag. OTH va jättebra idag, och jag längtar tills imorron. Får inte glömma att spela in dt för jag e inte hemma imorron när det går, och jag FÅR inte missa det! :P

Peyton <3 Lucas!  :'D


Önskar mej OTH DVD-boxar i julklapp, hoppas verkligen på att få det jag vill ha i år. vill verkligen inte ha massa småsaker, då kan det nästan lika gärna kvitta om man inte får sånt som man vill ha, för skräpet kommer ändå bara ligga inslängda och bortglömda nån stanns... ^^,

Btw, så hatar jag mitt hår. Ja, det gör jag faktiskt för det är helt... BLÄÄÄ! Om jag duschar på morgonen så kan jag inte ha det mer än en dag, för morronen efter så är det helt cp. Asjobbigt. BLÄ, jag vill ha tillbaka mitt gammla hår! :(

Ska duscha nu, och sen typ försöka lägga mej innan 11... eh. Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä brooke och lucas ju ;D haha a ja försöker plugga lite extra på de, om det bara kunde komma in i min hjärna också ;) haha

2007-11-20 @ 21:16:01
URL: http://fiarydback.blogg.se
Postat av: Anonym

hmmm.. har du sett mitt hår?

2007-11-22 @ 18:49:38
URL: http://hannawernerods.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0